off
Prijava
Uporabnik

Geslo



Niste še član?
Kliknite tukaj da se registrirate.

Ste pozabili vaše geslo?
Oddajte prošnjo tukaj.
Sponzorji

Prisotni uporabniki
Prisotni gostje: 4
Ni prisotnih članov.

Registrirani člani: 2,262
Najnovejši član: zupko

Forum
Hyundai klub Slovenija | Tehnični forum | Okvare in popravila
Stran 1 od 2 1 2 >
Avtor santa fe servis pri 90kkm
loompek
Član

Sporočila: 56
Lokacija: Šmarje pri Jelšah
Pridružen: 06.11.08
Oddan 11.06.2011 21:29
no, da delim svojo štorijo...
ravno pred kakim tednom sem peljal santafeja limited, l.2009, kupljen julija taistega leta (torej še ne 2 leti starega) na redni servis pri 90kkm - tak pač je, delam 200km dnevno, od tega 90-95% po AC, sem pa ob tem povedal, da so se mi pred par meseci prižgali dve 'warning' lučki ob vožnji domov, pa prosil, da preverijo... in je stric povedal, da bodo pogledal zadevo, nakar je pa šou un taisti stric pogledat avto (verjetno se mu je čudn zdelo, ker je bil od piknika prejšnji dan malo blaten, ko sem bil v nekih karpatih, pa me je dobil dež na makadamu - dobro no, dobro, niso ravno karpati, ljudje dejansko tam živijo, se vozijo na šiht, in to ne s 4x4 avtomobili).
in prav, dam ključe, bom nazaj popoldan...
in pridem popoldan, pa me stric skoraj 'napizdi', kaj vse je blo narobe z avtom, men pa čeljust skor do tal - menjal so mi amortizer, češ, zaradi mojih offroad voženj - hvalabugu pod garancijo - kar se pa tiče tistih warning lučk, pa so baje z računalnikom preverl, da sem se vozil po živem ledu ali blatu z vsemi štirimi, ali pa je avto bil na dvigalki, nekdo pa je poskušal vozit med tem, ko so bili kolesi v zraku... pa tud z baterijo neki ni blo baje vredu, kao da je bil računalnik v avtu odklopljen al kake signale jim je že dajal... cena servisa je bila sprejemljiva, pa tudi avto so mi oprali. zdaj me pa zanimajo dve stvari:
- a je normalno, da gre na avtu amortizer po slabih dveh letih in 90kkm?
- a me je un stric kaj nahecal s tem, da je preko računalnika prebral, da sem se po takem in ovakem terenu peljal al je to dejansko mogoče?

sicer je bil avto do sedaj praktično vsako zimo deležen vožnje po snegu po nepluženi cesti, ampak je bil vožen zmerno...

aja, še video posnetek lučk - http://www.youtube.com/watc...h?v=5md-dbF-H78
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
DaveThe5
Član HKS

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1257
Lokacija: ♂_♂
Pridružen: 28.09.08
Oddan 11.06.2011 21:37
mozno je vse smiley wem da aquaplaning lahko povzroci lucko, to sm sam dozivel pri audiju enkrat. amortizer ja pa mogoce bil poskodovan (ti terenci so terenci samo na videz, dejansko se ne obnesejo tako dobro na ofroad progi)
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
perc
Član

Sporočila: 1372
Lokacija: Žiri
Pridružen: 03.02.07
Oddan 11.06.2011 22:04
To je čist nekaj normalnega d ti pr 90.000 gre amortizer
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
mrTwelveTrees
Član

Sporočila: 1999
Lokacija: Okolica LJ
Pridružen: 01.10.06
Oddan 11.06.2011 22:07
jaz bi ga čimprej prodaj, dokler še dobiš za ta avto kej pametnega denarja, pa spet vzel novega... da boš mel mir

mislim da boš spet kmalu na servisu....


Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
DaveThe5
Član HKS

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1257
Lokacija: ♂_♂
Pridružen: 28.09.08
Oddan 11.06.2011 22:37
mislm d ma 12trees prow
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
perc
Član

Sporočila: 1372
Lokacija: Žiri
Pridružen: 03.02.07
Oddan 12.06.2011 10:17
Če so ti vse popravili, zakaj bi avto prodajal.
Sicer pa to niso ne vem kakšne grozne napake.
Računalnik verjetno shranjuje od zadnjega reseta, ''kako'' se z avtom vozi. (kolk krat se vključi esp, al pa kj podobnega), in če tega pride preveč lahko zasveti warning.
To bi vedu moj sosed, kako to deluje, ker ima doktorat iz ...elektro...
Uredil perc na 12.06.2011 10:17
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
DaveThe5
Član HKS

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1257
Lokacija: ♂_♂
Pridružen: 28.09.08
Oddan 12.06.2011 10:21
hehe mogoče bi blo bol da se ne bi oziral na lučke ker itak nič ne spremenijo
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
rosonero
Član

Sporočila: 35
Pridružen: 05.05.11
Oddan 12.06.2011 10:22
@12treees in dave

Iz radovednsoti; zakaj sta mu svetovala prodajo vozila ?
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
accim
Član

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1599
Lokacija: Gorenjska
Pridružen: 14.08.07
Oddan 12.06.2011 10:30
No ja, normalno verjetno ni, da gre pri 90k km amortizer, lahko pa se zgodi. Dobro, da je menjano v garanciji. Prejšnjega Santa Fe-ja smo npr vozili tudi v dokaj "zahtevnih" pogojih (visoka voda, "offroad", visok sneg, veliko soli, blato,..) pa ni bilo podobnih zadev. Edino za ESP se je lučka parkrat prižgala, potem so ugotovili, da naj bi bilo zaradi različno obrabljenih pnevmatik in postavitve. Je bil pa prodan pri cca 105k km, tako da ne izključujem možnosti, da bi v prihodnje kaj bilo.

Glede na to, da je bil avtomobil precej umazan in mogoče poln kamenčkov itd, so verjetno potem predvidevali, da se stalno tako voziš (oz izvajaš neke offroade) in da je zaradi tega tudi prišlo do napak, zato mogoče tudi tisto, da so te "nakurili".

Drugače pa se da z računalnika dobiti kar nekaj podatkov. Predvsem lahko npr preberejo napake in iz teh zabeleženih napak potem sklepajo, kaj je vzrok za okvare oz kako naj bi vozil/kaj naj bi se zgodilo, da je do njih prišlo. Nekaj v tem stilu.



Uredil accim na 12.06.2011 10:34
http://www.flickr.com/photos/accim85/ Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
DaveThe5
Član HKS

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1257
Lokacija: ♂_♂
Pridružen: 28.09.08
Oddan 12.06.2011 10:34
rosonero je napisal:
@12treees in dave

Iz radovednsoti; zakaj sta mu svetovala prodajo vozila ?


hehe zakaj? 12trees itak vedno v sarkastičnem slogu napiše: "kera jajca" alpa "ne podperam lenobe kr sam si najt" smileysmileysmiley

in men je to sewede smešn in pol še sam mal zezam na isto finto. tko kot annoying orange haha

itak da mu ga ni treba prodat zarad ene lučke ki nima nobene bistvene funkcije. . . pač zarad grobe vožnje po spolzki površini je zasvetla in crknu amortizer ampak to je logično ker je avto narjen za asfalt ane
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
mrTwelveTrees
Član

Sporočila: 1999
Lokacija: Okolica LJ
Pridružen: 01.10.06
Oddan 12.06.2011 12:01
ne, neglede katerakoli znamka je, se bojo začeli stroški, pri nekaterih že pri 90.000 prevoženih, oz nad 120.000 ko gre garancija mimo

če je pameten bo prodal avto in kupil novega, tako bo mel mir
grem stavit da bo imel probleme oz bodo še stroški, po moje je še kje okvara kar mu niso zamenjali pod garancijo

tako bo dobu še nekaj evrčkov ta ta SUV ki ima 90.000, pa še strošku velikega servisa se bo izognil....

tista lučka se mu bo sigurno še prižigala


Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
perc
Član

Sporočila: 1372
Lokacija: Žiri
Pridružen: 03.02.07
Oddan 12.06.2011 15:59
Če gledaš s tega vidika maš prov. Sam kukar bo dobil za tegale santafe-ja, pa koliko bo dal za novega ix35, je pa tud kr nekaj razlike v evrih
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
fifi
Član

Sporočila: 94
Pridružen: 19.02.11
Oddan 12.06.2011 16:21
Meni je pri seatu leon izdahnil zadnji amortizer pri 52000 KM. V naslednjih 150000 km sem menjal samo gume,olje ter filtre. zato ne vidim razloga za paniko. Ko se pogonska kolesa zavrtijo v prazno, naprimer na makadamu, snegu, ledu ... se vedno prižge lučka TCS.
Lp.
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
accim
Član

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1599
Lokacija: Gorenjska
Pridružen: 14.08.07
Oddan 12.06.2011 16:58
Ok, mogoče mal offtopic. Tisto, kar je 12drevesnik rekel se sicer sliši smešno in mogoče popolnoma neekonomično (ok, sej je), ampak po drugi strani pa ni tako neumno.

Zakaj? Če bi se loompek odločil zamenjati avtomobil danes, bi za doplačilo za novega Santa Fe-ja z vso opremo in btw močnejšo mašino, moral doplačati recimo kakih 10.000 EUR (ix35 je itak manjši, tako da ga ne jemljem kot alternativo). Tega bi potem vozil 2 leti in potem ponovno doplačilo recimo 10.000 in tako naprej. Torej je kupil svojega in zanj dal recimo 34.000 EUR in potem po dveh letih novega in zanj dal še 10.000 EUR, torej je v 4-ih letih porabil 44.000 EUR (pač pred nakupom tretjega). Za nakup tretjega bo tako dal še 10.000 EUR. Torej je z nakupom tretjega porabil 54.000 EUR.

Ok, pa vzemimo opcijo, da vozi sedanjega 4 leta in se potem odloči zamenjati avto in kupiti novega Santa Fe-ja ponovno. Po štirih letih, bo z njegovo vožnjo, avtomobil vreden recimo 15.000 EUR (200k km, letnik 09..). Za doplačilo za novega pa bo moral skeširati 20.000 EUR. Torej, bo za nakup drugega skupni znesek znašal 54.000 EUR, ane? Hecno, smo nekje na približno enakem znesku, kot če bi kupoval že 3. Santa Fe-ja.

Razlika pa je v tem, da je imel v 1. opciji vmes še 1 nov avto, da za tedva Santa Fe-ja, ki jih je imel vmes ni imel izrednih (izven garancije) stroškov, prav tako odpade nakup recimo novih letnih pnevmatik (235/60/18 niso poceni), ni imel stroška velikega servisa (120k), ni imel stroška niti bojazni, da bi mu crknil DPF, amortizerji, volanski drog, menjalnik, sklopka, turbina.., pa še ni mu potrebno potem za naslednji nakup "skeširati" 20k eur, ampak je vsakič po 10k. Ker sigurno se bo med 100-200k pojavil kak izreden strošek (diski, ploščice, ležaji, končniki..). Sploh pa recimo, če je vožnja bolj zahtevna.
Ok, sej vejretno nič od tega ne bo crknilo v naslednjih dveh letih, ampak govorim pač teoretično, kaj bi se lahko zgodilo.. Pri vsaki znamki.

Tako da, kaj se bolj splača? smiley



Uredil accim na 12.06.2011 17:05
http://www.flickr.com/photos/accim85/ Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
rosonero
Član

Sporočila: 35
Pridružen: 05.05.11
Oddan 12.06.2011 17:31
accim je napisal:
Ok, mogoče mal offtopic. Tisto, kar je 12drevesnik rekel se sicer sliši smešno in mogoče popolnoma neekonomično (ok, sej je), ampak po drugi strani pa ni tako neumno.

Zakaj? Če bi se loompek odločil zamenjati avtomobil danes, bi za doplačilo za novega Santa Fe-ja z vso opremo in btw močnejšo mašino, moral doplačati recimo kakih 10.000 EUR (ix35 je itak manjši, tako da ga ne jemljem kot alternativo). Tega bi potem vozil 2 leti in potem ponovno doplačilo recimo 10.000 in tako naprej. Torej je kupil svojega in zanj dal recimo 34.000 EUR in potem po dveh letih novega in zanj dal še 10.000 EUR, torej je v 4-ih letih porabil 44.000 EUR (pač pred nakupom tretjega). Za nakup tretjega bo tako dal še 10.000 EUR. Torej je z nakupom tretjega porabil 54.000 EUR.

Ok, pa vzemimo opcijo, da vozi sedanjega 4 leta in se potem odloči zamenjati avto in kupiti novega Santa Fe-ja ponovno. Po štirih letih, bo z njegovo vožnjo, avtomobil vreden recimo 15.000 EUR (200k km, letnik 09..). Za doplačilo za novega pa bo moral skeširati 20.000 EUR. Torej, bo za nakup drugega skupni znesek znašal 54.000 EUR, ane? Hecno, smo nekje na približno enakem znesku, kot če bi kupoval že 3. Santa Fe-ja.

Razlika pa je v tem, da je imel v 1. opciji vmes še 1 nov avto, da za tedva Santa Fe-ja, ki jih je imel vmes ni imel izrednih (izven garancije) stroškov, prav tako odpade nakup recimo novih letnih pnevmatik (235/60/18 niso poceni), ni imel stroška velikega servisa (120k), ni imel stroška niti bojazni, da bi mu crknil DPF, amortizerji, volanski drog, menjalnik, sklopka, turbina.., pa še ni mu potrebno potem za naslednji nakup "skeširati" 20k eur, ampak je vsakič po 10k. Ker sigurno se bo med 100-200k pojavil kak izreden strošek (diski, ploščice, ležaji, končniki..). Sploh pa recimo, če je vožnja bolj zahtevna.
Ok, sej vejretno nič od tega ne bo crknilo v naslednjih dveh letih, ampak govorim pač teoretično, kaj bi se lahko zgodilo.. Pri vsaki znamki.

Tako da, kaj se bolj splača? smiley



Hm.....če ti finance omogočajo v 6 letih dat za avto ( popravek avte) 55.000( brez stroškov gum goriva servisov) potem bi bil načeloma zgornji zapis vreden razmisleka.

Vsaj zase pa vem da tudi če bi mi finance omogočale dat 55k eur v 6 letih, jih enostavno nebi, raje denar v kaj druga investiram, avto je zame poleg računalništva najmanj smiselna veja v katero vlagam svoj denar. ( redno vzdrževanje vozila je seveda iz tega izključeno)-

@12trees : logo na a.com ????
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
accim
Član

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1599
Lokacija: Gorenjska
Pridružen: 14.08.07
Oddan 12.06.2011 17:43
Ja sej vem, ampak če tako pogledaš ni tako hudo napačno. Mi smo naredili zelo podobno. Računati, da boš recimo dal za ta avto 30-35.000 EUR in ga imel 10 let, ob tem tempu vožnje, je nemogoče.

En znanec je enkrat govoril (in tako je splošno prepričanje), kako neekonomično je menjati avto na 2 leti in da bi morali vsi delati tako kot on. Pač kupiti avto in ga potem voziti 10 let, potem pa spet novega.
Pa sem mu lepo razložil na našem primeru: Kupimo zdaj recimo konkretno Santa Fe-ja in ga vozimo 10 let. Po 10-ih letih ima npr 500.000 km. Kdo ti ga bo kupil takrat in koliko boš zanj dobil? (1-2.000 EUR verjetno). Da ne govorim o stroških, ki jih imaš vmes.. (sigurno 2x diski, verjetno skopka, 3x pnevmatike, ploščice, turbina, mogoče kaka pumpa..), razni nadomestni avtomobili,..

Potem pa hočeš čez 10 spet novega Santa Fe-ja in moraš skeširati še enkrat npr 30.000 EUR. Da ne govorimo o tem, da mora biti avtomobil vedno 100% izpraven, ker se vozi po raznih krajih ob raznih časih in ne sme zatajiti. S tega stališča menjava na 2-3 leta niti ni tako napačna. Seveda mi je še kar oporekal, ampak ni važno.

Je pa seveda zadeva drugačna, če se avtomobil vozi manj. Ampak če delaš 40-50.000 km/letno, si v 10-ih letih potem s stroški nekje na istem. Vedno je izguba, so pa vrednosti zelo blizu.

1. opcija: V 10-ih letih 5 Santa Fe-jev = 34.000 + 4x10.000 = cca 75.000 EUR.

2. opcija: V 10-ih letih 2 Santa Fe-ja: 2x 34.000 = cca 68.000 EUR. Razlika recimo 7-8.000 EUR. Ampak se v 10-ih in 500k km sigurno nabere za toliko stroškov, pa kakega tisočaka stanejo tudi živci in občutek.


Ok, to je bil offtopic, mogoče neke vrste razširjen komentar na 12trees izjavo.

P.S.: Podobno je tudi pri vrednostih cca 15k EUR. Kupiš novega, voziš 2-3 let, za novega potem doplačaš 5-6k EUR. Če pa ga voziš 10 let, pa ga po 10-ih prodaš za 500 EUR in potem jovo na novo 15k EUR.

P.S.2.: Ponavljam, da ne bo kdo napak razumel. To velja v primeru, da se veliko voziš - torej verjetno precej v poslovne in podobne namene. Če delaš 10-15k km na leto je stvar drugačna.



Uredil accim na 12.06.2011 18:06
http://www.flickr.com/photos/accim85/ Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
rosonero
Član

Sporočila: 35
Pridružen: 05.05.11
Oddan 12.06.2011 18:51
Jp, avto je postal dandanes prekleto drag špas .....

Če bi npr imel službo v lj, in bi mi delovni čas ter narava dela to omogočala bi se v službo kljub večji porabi časa, raje vozil z vlakom kot pa z lastnim avtom.
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
perc
Član

Sporočila: 1372
Lokacija: Žiri
Pridružen: 03.02.07
Oddan 12.06.2011 20:34
al pa na vsake 7 let kupiš avto za 3.000 eur
Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
mrTwelveTrees
Član

Sporočila: 1999
Lokacija: Okolica LJ
Pridružen: 01.10.06
Oddan 13.06.2011 16:10
jaz sem zamenjal ze 2 (svoja avta) in pri obeh se se stroški začeli nad 90.000 .... ne krivim znamko, ampak star avto

ni da ni kaj crknilo... kar naprej nekaj, ZNORIŠ ...
nimam več potrplenja za te stvari, kupiš novega pa maš mir (lahko so tud problemi z novim, ne rećem, ampak sigurno manj kot z starim)

ps: 3/4 oglasov je na avto.net starih avtov 3-5 let z cca 120.000 km
... le zakaj ? ker so večina na lizing, folk takoj zamenja avto za novega ko odplača lizing pa še velike servisa ti ni treba delat ker ga prodaš prej smiley

rosonero: ja logo je na a-a... če ti ni všeč se pritoži na sončno upravo finger

sorry tema zašla off topic. army


Pošlji privatno sporočilo
Avtor RE: santa fe servis pri 90kkm
DaveThe5
Član HKS

Uporabnikov avatar

Sporočila: 1257
Lokacija: ♂_♂
Pridružen: 28.09.08
Oddan 13.06.2011 17:52
rosonero je napisal:
accim je napisal:
Ok, mogoče mal offtopic. Tisto, kar je 12drevesnik rekel se sicer sliši smešno in mogoče popolnoma neekonomično (ok, sej je), ampak po drugi strani pa ni tako neumno.

Zakaj? Če bi se loompek odločil zamenjati avtomobil danes, bi za doplačilo za novega Santa Fe-ja z vso opremo in btw močnejšo mašino, moral doplačati recimo kakih 10.000 EUR (ix35 je itak manjši, tako da ga ne jemljem kot alternativo). Tega bi potem vozil 2 leti in potem ponovno doplačilo recimo 10.000 in tako naprej. Torej je kupil svojega in zanj dal recimo 34.000 EUR in potem po dveh letih novega in zanj dal še 10.000 EUR, torej je v 4-ih letih porabil 44.000 EUR (pač pred nakupom tretjega). Za nakup tretjega bo tako dal še 10.000 EUR. Torej je z nakupom tretjega porabil 54.000 EUR.

Ok, pa vzemimo opcijo, da vozi sedanjega 4 leta in se potem odloči zamenjati avto in kupiti novega Santa Fe-ja ponovno. Po štirih letih, bo z njegovo vožnjo, avtomobil vreden recimo 15.000 EUR (200k km, letnik 09..). Za doplačilo za novega pa bo moral skeširati 20.000 EUR. Torej, bo za nakup drugega skupni znesek znašal 54.000 EUR, ane? Hecno, smo nekje na približno enakem znesku, kot če bi kupoval že 3. Santa Fe-ja.

Razlika pa je v tem, da je imel v 1. opciji vmes še 1 nov avto, da za tedva Santa Fe-ja, ki jih je imel vmes ni imel izrednih (izven garancije) stroškov, prav tako odpade nakup recimo novih letnih pnevmatik (235/60/18 niso poceni), ni imel stroška velikega servisa (120k), ni imel stroška niti bojazni, da bi mu crknil DPF, amortizerji, volanski drog, menjalnik, sklopka, turbina.., pa še ni mu potrebno potem za naslednji nakup "skeširati" 20k eur, ampak je vsakič po 10k. Ker sigurno se bo med 100-200k pojavil kak izreden strošek (diski, ploščice, ležaji, končniki..). Sploh pa recimo, če je vožnja bolj zahtevna.
Ok, sej vejretno nič od tega ne bo crknilo v naslednjih dveh letih, ampak govorim pač teoretično, kaj bi se lahko zgodilo.. Pri vsaki znamki.

Tako da, kaj se bolj splača? smiley



Hm.....če ti finance omogočajo v 6 letih dat za avto ( popravek avte) 55.000( brez stroškov gum goriva servisov) potem bi bil načeloma zgornji zapis vreden razmisleka.

Vsaj zase pa vem da tudi če bi mi finance omogočale dat 55k eur v 6 letih, jih enostavno nebi, raje denar v kaj druga investiram, avto je zame poleg računalništva najmanj smiselna veja v katero vlagam svoj denar. ( redno vzdrževanje vozila je seveda iz tega izključeno)-

@12trees : logo na a.com ????


morš vedt da človk ne živi samo od kruha in v obdobju ko vlada pomanjkanje duhovne hrane je avto odlična junkFood alternativa za filanje egota . . . tako seveda predstavlja pomemben del duševnega življenja mnogih
Pošlji privatno sporočilo
Stran 1 od 2 1 2 >

-->

3865379 Unikatnih obiskov             Design by Boštjan S.